Author Topic: [Tutorial] How Palmer works - Get New Fields into game  (Read 11860 times)

jmp434

• Crazy poster
  • *
  • https://www.paypal.me/jmp434
    • View Profile
    • Make a donation
Re: [Tutorial] How Palmer works - Get New Fields into game
« Reply #25 on: 2016-01-04 17:31:42 »
Salut l'equipe,
désole pour mon mauvais anglais. Je suis Belge.
J'essaie d'améliorer mon ff7 en utilisant tout vos mod, je commence a utilisé Blender pour injecter des monstres etc d'autre ff, mais les modeles de combats, je m'en fou encore un petit peu, j'aimerais vraiment modifier les scenes dans le jeu. si j'ai bien compris pour faire vos rendu sur blender, on a besoin de shinratool, mais je ne trouve pas cet outil sur le site... pourriez vous m'aidez s'il vous plait? et puis si je pouvais obtenir un tuto en francais, j'en serais egalement ravi.

Hi Team,
sorry for my bad English. I am belgian.
I try to improve my ff7 using all your mod, I start Blender used to inject other monsters etc ff but fights models I don't care too much right now. I'd really like to change the scenes in the game. if I understood correctly, to do your renders on blender, you need shinratool but I cannot find this tool on the site ... could you help me please? and then if I could get a tutorial in french, I would be quite happy
« Last Edit: 2016-01-04 22:21:26 by Vgr »

Vgr

• Global moderator
  • No life
  • *
  • If it quacks like a duck, it must be a duck
    • View Profile
« Reply #26 on: 2016-01-04 22:23:40 »
Je crois que ShinraTool est privé, donc qu'il faut en faire la demande, mais je ne suis pas sûr. J'ai aussi corrigé une partie de ton anglais :)

I think that ShinraTool is private, so you need to ask for it, but I'm not sure. I also corrected some bits of your English :)

jmp434

• Crazy poster
  • *
  • https://www.paypal.me/jmp434
    • View Profile
    • Make a donation
« Reply #27 on: 2016-01-05 01:19:42 »
Merci

Thanks