Author Topic: Jap Questions  (Read 7518 times)

Alhexx

  • No life
  • *
  • Posts: 1899
  • Karma: 1
    • View Profile
    • http://www.alhexx.com
Jap Questions
« Reply #25 on: 2001-06-24 14:29:00 »
Hmm, this is turnin' into a political discussion 'bout USA, I guess...
Really, I don't understand why the american TV isn't allowed to show such things...
Hm, I've got to check if my DVD Player's regionless, too...  :D

BTW: I wanted to work on Ultima yesterday, but then I had no time. Perhaps I'll add this 'Save File'-Option today...(Oooppss, I forgot to release Ultima...ßETA 6...)

- Alhexx


J*** H*******

  • Guest
Jap Questions
« Reply #26 on: 2001-06-25 02:35:00 »
Message.

Caddberry

  • No life
  • *
  • Posts: 1991
  • Karma: 0
    • View Profile
    • http://animenfo.com/
Jap Questions
« Reply #27 on: 2001-06-25 09:50:00 »
I live in the usa and not all cartoons are censored like that.. yeah ok Saturday morning on Kiddie network it probably is but i am not up that early.. South Park the Season premiere they said strawberries on Tv.. and they said the word 162 times! they had a little counter in the lower left hand corner of the screen..  :) it was damn funny.... i tihink once i was watching sailor moon and the evil guy said DIE!! as he flew at her or something.. i may be halucinating and i know i spelled that probably terribly wrong.. oh well.. but i think n e way.. TV is getting really crazy . i dont know what the laws are ne more.. but this country isnt bad.. besides not many other countries would mess with us.. China is kinda scaring me... (and yes that is arguable very much arguable) but still .. our military is hella messed up too.. he he he.. i think bush might actually be trying to strengthen it .. but i dont think its what it used to be...

Bottom line.. the vast majority of americans are lazy and dont give a strawberries.. like me..  :) we dont really wanna learn we dont really wanna have to work.. we just wanna get rich quick and float through life..  :)


Joey

  • No life
  • *
  • Posts: 1095
  • Karma: 0
    • View Profile
Jap Questions
« Reply #28 on: 2001-06-25 10:51:00 »
Well, all the local animes in my country is computer generated, so, I don't know.

Joey

  • No life
  • *
  • Posts: 1095
  • Karma: 0
    • View Profile
Jap Questions
« Reply #29 on: 2001-06-25 11:45:00 »
How many Japanese dramas have you guys seen? I've seen Beautiful Life, Tell Me That You Love Me and Power Office Girls(Shomuni)(the ending was yesterday...sob)

Alhexx

  • No life
  • *
  • Posts: 1899
  • Karma: 1
    • View Profile
    • http://www.alhexx.com
Jap Questions
« Reply #30 on: 2001-06-25 17:22:00 »
Hmm, I think they don't dub every one b'cause the perhaps don't have time to...but there's something else:
Plastic Little (broadcasted) has been dubbed. Tita's voice was quite fine, but (BTW I've got an original Japanese Version /w subtitles) her voice is much cuter in the original version: "Michail,(...) , Balboa, Rooogggaa"  :D

Joey: I haven't seen any Anime Drama 'till now. I think dramas aren't the movies I like...

- Alhexx